Consilierul local ploieștean Paul Palaș, nominalizat la premiul Managerul General al anului în industria hotelieră din România

Consilierul local ploieștean Paul Palaș, nominalizat la premiul Managerul General al anului în industria hotelieră din România

Cel mai bun hotel, cea mai bună pensiune, cel mai bun SPA, cea mai bună cramă, dar și managerul anului în industria hotelieră din România sau cel mai bun bucătar pot fi votați online, până pe 13 mai, de către românii care au apreciat condițiile din industria HORECA. Cei interesați o pot face accesând link-ul https://votingonline.ro/evenimente/voteaza/tophotel-awards-2022?fbclid=IwAR20EeRi4ikXhQ1WH6lM9X6AcdN4LyfpNMbtgJGE223c7rXnQwzvUgKtkS0 .
Printre unitățile de cazare nominalizate se află și hoteluri, pensiuni și crame din județul Prahova, iar la categoria Managerul Anului se regăsește și consilierul local ploieștean Paul Palaș, care reprezintă o unitate hotelieră din municipiu.
Votul online este deschis până pe 13 mai, iar evenimentul decernării premiilor va avea loc pe 25 mai, la un hotel din Capitală.
Sunt 27 de categorii, putând fi exprimate voturile fie la toate, fie doar la câteva dintre acestea:
1. Hotelul anului – categoria 5 stele, afiliat unui lant international
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de 5 stele, afiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au minim un an de activitate.
2. Hotelul anului – categoria 5 stele, neafiliat unui lant international
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de 5 stele, neafiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat.
3. Hotelul anului – categoria 4 stele, afiliat unui lant international
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de 4 stele, afiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au minim un an de activitate.
4. Hotelul anului – categoria 4 stele, neafiliat unui lant international
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de 4 stele, neafiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au minim un an de activitate.
5. Hotelul anului tip boutique (luxury)
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de tip boutique (luxury), care se diferentiaza prin design, autenticitatea conceptului, facilitati, locatie, servicii de calitate si experienta oaspetilor si au minim un an de activitate.
6. Cel mai popular hotel al anului in categoria 3 stele
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de 3 stele care au atras atentia oaspetilor prin profesionalismul, calitatea serviciilor si facilitatile oferite si au minim un an de activitate.
7. Cea mai buna locatie verde (eco friendly)
Acest premiu va fi oferit locatiilor care pun accent pe protejarea mediului, oferind totodata o experienta de neuitat oaspetilor. Locatiile din aceasta categorie se remarca prin activitatile prietenoase cu natura. Acestea trebuie sa aiba minim un an de activitate.
8. Hotelul anului – categoria 4 stele pentru turism de agrement
Acest premiu va fi oferit hotelurilor de 4 stele din categoria turismului de agrement, care se remarca prin servicii exceptionale si care pun accent pe experientele recreative, oferind o gama larga de activitati pentru relaxare si recreere. Aceste hoteluri trebuie sa aiba minim un an de activitate.
9. Hotelul anului – categoria turism balnear
Acest premiu va fi oferit hotelurilor din domeniul turismului balnear. Vor fi premiate hotelurile care ofera servicii de calitate si detin centre de tratament noi sau modernizate, zone SPA & wellness bine dotate si personal medical calificat. Aceste hoteluri trebuie sa aiba minim un an de activitate.
10. Cel mai bun resort
Acest premiu va fi oferit unitatilor de cazare tip complex turistic (vile sau casute), care ofera experiente sau conditii de cazare desebite, au minim un an de activitate si sunt recunoscute pentru serviciile si facilitatile diverse si de inalta calitate.
11. Cel mai frumos conac
Acest premiu va fi oferit conacelor care se remarca prin arhitectura, design si concept si care ofera o experienta de poveste oaspetilor prin autenticitatea lor si au minim un an de activitate.
12. Pensiunea anului in stil traditional
Acest premiu va fi oferit pensiunilor care au minim un an de activitate si care pun accent pe stilul traditional si il promoveaza zi de zi prin turism. Nominalizatii in aceasta categorie ofera oaspetilor o experienta de neuitat, scot in evidenta traditiile si le fac cunoscute prin design, obiceiuri sau gastronomie.
13. Pensiunea anului stil modern sau boutique
Acest premiu va fi oferit pensiunilor care au minim un an de activitate si care se remarca prin design, concept si arhitectura moderna, dar si servicii de inalta calitate.
14. Cel mai bun SPA al unui hotel (inclusiv balnear)
Acest premiu va fi oferit SPA-urilor hoteliere care se remarca prin design si concept, dar si prin varietatea si calitatea serviciilor oferite - tratamente si masaje. Acestea trebuie sa aiba minim un an de activitate.
15. Cea mai buna locatie pentru turism viticol (crama)
Acest premiu va fi oferit cramelor care organizeaza tururi si care ofera si cazare pe domeniile viticole, avand in portofoliul de servicii si degustari de vinuri si experiente culinare deosebite.
16. Cea mai buna experienta culinara oferita de un hotel sau pensiune
Acest premiu va fi oferit restaurantor care apartin hotelurilor sau pensiunilor si care pun accent pe experientele culinare ale oaspetilor, oferind meniuri variante. Acestea trebuie sa aiba minim un an de activitate.
17. Deschiderea hoteliera a anului
Acest premiu va fi oferit hotelurilor noi, inaugurate in perioada mai 2021 – aprilie 2022, si care au avut un impact deosebit in piata serviciilor turistice.
18. Renovarea anului in domeniul hotelier
Acest premiu va fi oferit hotelurilor deja existente pe piata inainte de 2022 si care in ultimul an au facut investitii majore in renovare si amenajare.
19. Cea mai buna investitie in inovatie si tehnologie
La aceasta categorie vor fi premiate hotelurile care au reusit in ultimul an sa se adapteze in timp real la mediul online si sa se foloseasca de toate instrumentele digitale pentru a oferi cele mai bune conditii clientiilor lor.
20. Cel mai bun design al unui hotel
Categoria vizeaza sa premieze cel mai inovator concept de design (interior si exterior) al unui hotel dintre cele inaugurate sau renovate in perioada mai 2021 – aprilie 2022.
21. Cea mai buna initiativa pentru sustinerea turismului local
La aceasta categorie vor fi premiate intiativele sau programele care au sustinut relansarea turismul intern (atat in orase cat si pe litoral sau in turismul montan) in ultimele 12 luni (mai 2021-aprilie 2022).
22. Cea mai buna initiativa pentru sustinerea turismului global
La aceasta categorie vor fi premiate intiativele sau programele locale care au contribuit la relansarea si promovarea turismului in afara granitelor Romaniei.
23. Cea mai buna initiativa digitala care a inspirat turismul romanesc
In cadrul acestei categorii vor fi premiate acele initiative din domeniul digital, platforme sau site-uri care au incurajat turistii sa incerce experiente unice in Romania.
24. General Manager-ul anului
Categoria ofera recunoastere muncii si eforturilor depuse de cei mai buni General Manageri de hotel care in ultimele luni au reusit sa asigure continuitatea sau dezvoltarea afacerii. Acestia trebuie sa aiba minim un an de activitate.
25. Cel mai bun angajat al anului
In cadrul acestei categorii sunt premiati acei angajati care in ultimul an s-au remarcat prin initiativa si profesionalism in hotelul unde lucreaza. Acestia trebuie sa aiba minim un an de activitate.
26. Echipa hoteliera a anului
Aceasta categorie ofera recunoastere echipelor care s-au mobilizat si au oferit sprijin hotelului din care fac parte, dar si care s-au evidentiat prin profesionalism si calitatea deosebita a serviciilor si grija fata de oaspeti. Acestia trebuie sa aiba minim un an de activitate.
27. Bucatarul anului in industria hoteliera
Categoria ofera recunoastere bucatarilor sefi care s-au adaptat noilor cerinte ale clientilor, demonstrand flexibilitate si inovatie.


Tipărire