Chiar și în pandemie, unele afaceri au prins aripi! Prahovenii cu "Porția de Dulce" la purtător

Chiar și în pandemie, unele afaceri au prins aripi! Prahovenii cu "Porția de Dulce" la purtător

Orice afacere de familie a trecut prin grele încercări, din cauza restricțiilor din această pandemie. Însă unele business-uri pare că au înflorit, în ultimul an, odată cu fuga fiecăruia dintre noi după produse pentru creșterea imunității sau, pur și simplu, pentru o porție de dulce. Un exemplu elocvent este cel al prahovenilor Iuliana și Mihai Dumitru, care se află în spatele unui brand deja cunoscut printre iubitorii de produse apicole - "Porția de Dulce".

Iuliana spune că soțul ei a moștenit dragostea pentru albine de la bunicul său, din comuna Lapoș, locul în care se afla și vatra stupinei, o zonă nepoluată, înconjurată de păduri, livezi și fâneață. "Soțul meu este apicultorul, dar are mult ajutor din partea mea. Facem o echipă bună împreună, dat fiind că am început cu 10 de familii de albine, în anul 2013, iar în momentul de față avem 155 de familii!", spune ea. Deși, la începuturi, stupăritul a fost ca un hobby, plăcerea s-a combinat mai târziu cu munca asiduă, odată cu mărirea numărului de stupi. 

Iuliana Dumitru: "Într-adevăr, piața de desfacere din România este destul de restrânsă, însă încercăm să le arătăm oamenilor și alte modalități de a consuma mierea, în afară de clasicul mic dejun cu pâine, unt și miere". Și, într-adevăr, așa este, pentru că, pe lângă sortimentele de miere care se produc în țara noastră, respectiv de rapiță, tei, salcâm, polifloră, de floarea soarelui, câteodată mană, Porția de Dulce mai cuprinde și alte produse ale stupului, foarte căutate în prezent - propolis, polen, faguri, căpăceală, ceară.

Pandemia nu i-a afectat. Din contră, chiar a fost un salt pentru afacerea lor, deoarece au avut libertatea de deplasare cu stupii, cât și posibilitatea de a livra produsele la domiciliul clienților. Lucrează acum împreună la un proiect pentru deschiderea unui magazin propriu, însă momentan preferă să livreze personal la domiciliul clienților și mai au colaborări cu câteva băcănii.

De doi ani au decis să nu mai vândă mierea procesatorilor. S-au făcut cunoscuți singuri, prin diferite metode simple, și au ajuns direct la consumatorii produselor apicole. Mulți își doresc Porția de Dulce, iar mierea, polenul, fagurii și sortimentele de miere cu diferite "bombe cu vitamina C", cum este cătina, nu pot decât să te facă să te lingi pe degete!