Înainte de Crăciun, vă prezentam, într-un articol, ce a găsit un ploieștean în interiorul unei bucăți de ceafă de porc cumpărată de la Kaufland Vest, din Ploiești, carne provenită din Germania. Joi, 28 decembrie, am primit - în afara adresei transmise de către Serviciul Clienți, pe care am publicat-o, de asemenea - un ”drept la replică” al aceleiași companii, în ciuda faptului că le-am solicitat un punct de vedere chiar în ziua de 22 decembrie, când ne-a fost semnalat cazul.
Kaufland România: ”În urma publicării articolului Prahova Info - ”Surpriză” șocantă găsită de un ploieștean într-o bucată de ceafă de porc provenită din Germania!, Kaufland România aduce precizări şi solicită publicarea dreptului la replică după cum urmează: Am semnalat imediat cazul furnizorului nostru, care și-a asumat integral responsabilitatea și ne-a asigurat că este vorba de o situație izolată. Aceasta a fost produsă ca urmare a unei contuzii intramusculare a animalului, ce nu putea fi identificată decât în momentul felierii. Produsul era în termen de valabilitate și a ajuns în rețeaua Kaufland însoțit de declarația de conformitate. Pentru asigurarea calității, furnizorul derulează periodic analize microbiologice pe mostre de carne, cu laboratoare externe. Kaufland România respectă întocmai toate normele igienico-sanitare, de depozitare și comercializare, conform legislației în vigoare”.