Reprezentanții Kaufland România au răspuns, prin intermediul Centrului Relaţii Clienţi, adresei transmise de către noi, în seara zilei de 22 decembrie, în care solicitam un punct de vedere referitor la bucata de ceafă de porc provenită din Germania, achiziționată de un ploieștean în aceeași zi, din care - la feliere - s-a scurs o substanță neidentificată, cu aspect de abces. Iată răspunsul celor de la Kaufland, de la care mai așteptăm în continuare informații suplimentare, dat fiind că le-am transmis din nou fotografiile cu produsul respectiv, bonul și eticheta cu datele de identificare ale bucății de ceafă de porc:
”Vă mulţumesc pentru mesajul dumneavoastră din data de 22.12.2023. Acesta a ajuns în atenţia Centrului Relaţii Clienţi Kaufland România.
Îmi cer scuze pentru lipsa de calitate a produsului achiziţionat de client şi vă asigur că standardul nostru este de a oferi clienţilor produse de calitate. Pentru a putea transmite toate informațiile necesare colegilor din magazin și din departamentul de asigurare a calității mărfii, îmi puteți menționa datele de identificare ale produsului (cod de bare, termen de valabilitate și număr de lot)?
Doresc să vă asigur de faptul că, oricând un client nu este pe deplin mulţumit de un produs achiziţionat din magazinele noastre, poate beneficia de Promisiunea Kaufland a Schimbului de Produse, adresându-se Biroului de Informaţii, cu produsul şi bonul de casă, pentru a i se returna suma plătită. În același timp, există posibilitatea alternativă de a vă oferi un voucher care să includă valoarea produsului şi care să fie trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail.
Dacă aveţi alte întrebări cu privire la produsele sau serviciile Kaufland, atât eu cât și colegii mei vă rămânem la dispoziţie la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 (apelabil din reţelele Vodafone, Orange, Telekom, Upc România şi RCS&RDS) de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.
Aștept cu interes răspunsul dumneavoastră.
Îmi cer scuze pentru lipsa de calitate a produsului achiziţionat de client şi vă asigur că standardul nostru este de a oferi clienţilor produse de calitate. Pentru a putea transmite toate informațiile necesare colegilor din magazin și din departamentul de asigurare a calității mărfii, îmi puteți menționa datele de identificare ale produsului (cod de bare, termen de valabilitate și număr de lot)?
Doresc să vă asigur de faptul că, oricând un client nu este pe deplin mulţumit de un produs achiziţionat din magazinele noastre, poate beneficia de Promisiunea Kaufland a Schimbului de Produse, adresându-se Biroului de Informaţii, cu produsul şi bonul de casă, pentru a i se returna suma plătită. În același timp, există posibilitatea alternativă de a vă oferi un voucher care să includă valoarea produsului şi care să fie trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail.
Dacă aveţi alte întrebări cu privire la produsele sau serviciile Kaufland, atât eu cât și colegii mei vă rămânem la dispoziţie la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 (apelabil din reţelele Vodafone, Orange, Telekom, Upc România şi RCS&RDS) de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.
Aștept cu interes răspunsul dumneavoastră.
Cu bine,
Laura-Roxana
Centrul Relații Clienți
Telefonul clientului: 0 800 080 888”.
Știri pe această temă: