Reprezentanții Tribunalului Prahova anunță că schimbarea sediului Tribunalului Prahova şi a activităţilor de mutare logistică aferente, în intervalul 23.08.2021 – 03.09.2021, implică și modificări ale programului instanței. Astfel, se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură, Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, Apostilă, Biroul Local de Expertize. Persoanele interesate pot depune cereri, acţiuni, documente în dosar etc. prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin fax la nr. 0244523265 şi 0244529107 sau prin serviciile poştale sau de curierat. Pentru Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, cererile în baza Legii nr. 544/2001 şi O.G. 27/2002 se vor trimite la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin serviciile poştale sau de curierat şi prin fax la nr. 0244523265. De asemenea părţile din dosare, ceilalţi participanţi pot consulta prin intermediul aplicaţiei ,,dosar electronic” actele de procedură şi celelalte documente din dosare. Începând cu data de 06.09.2021 Tribunalul Prahova îşi va desfăşura activitatea în noul sediul din Ploieşti, str. Ghe.Doja, nr, 42, jud.Prahova.
Mutarea sediului Tribunalului Prahova în Palatul de Justiție schimbă programul instanței
