Patru compartimente importante ale Tribunalului Prahova își suspendă pentru două săptămâni activitatea cu publicul

Patru compartimente importante ale Tribunalului Prahova își suspendă pentru două săptămâni activitatea cu publicul

De săptămâna viitoare, respectiv de luni, 23 august și până vineri, 3 septembrie, patru compartimente importante ale Tribunalului Prahova își suspendă activitatea cu publicul. Măsura este luată ca urmare a schimbării sediului Tribunalului Prahova în Palatul de Justiție Ploiești, iar compartimentele vizate sunt Arhivă şi Registratură, Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, Apostilă, Biroul Local de Expertize.
Potrivit reprezentanților Tribunalului Prahova, persoanele interesate pot depune cereri, acţiuni, documente în dosar etc. prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin fax, la 0244/523265 şi 0244/529107, sau prin serviciile poştale sau de curierat.
Pentru Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, cererile în baza Legii nr. 544/2001 şi O.G. 27/2002 se vor trimite la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., prin serviciile poştale sau de curierat şi prin fax la nr. 0244/523265.
De asemenea părţile din dosare pot consulta prin intermediul aplicaţiei ,,dosar electronic” actele de procedură şi celelalte documente din dosare.
Începând cu data de 06.09.2021 Tribunalul Prahova îşi va desfăşura activitatea în noul sediul Palatului de Justiție din Ploieşti, str. Ghe.Doja, nr. 42.

Tipărire